czwartek, 13 czerwca 2013

Ponowne losowanie, i wygrywa....

Narja, jedna z naszych zwyciężczyń, wykazała honorową postawę, i, ponieważ spóźniła się ze zgłoszeniem adresu do wysyłki nagrody, sama optowała za powtórzeniem losowania.



Niestety, Maszyna losująca już spała smacznie i ani myślała zmieniać ten stan rzeczy, musiałyśmy poradzić sobie same... Więc sobie jakoś poradziłyśmy, no bo co miałyśmy zrobić? :D
No i kto czym prędzej powinien wysłać na nasz mail swoje dane do wysyłki? :)

Na szczęście, przezornie, nie pozbywałam się jeszcze losów, i wyglądało to tak:



I tym razem szczęśliwy los należy do:


Rincewind99  za blogroll :)

[wybacz błąd w pisowni na losie ;) ]

SERDECZNIE GRATULuJEMY!!! :D i czekamy na dane, plus zapach chusteczek i kolor klamry do włosów, pod adresem 4cholery@gmail.com

Cholera Naczelna & Stado

16 komentarzy:

  1. Ach ta maszyna losująca :D ja u mojego kociaka znalazłam wczoraj kleszcza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kotom kleszcze nie czynia takiej krzywdy jak psom :) także spokojnie

      Usuń
    2. my w Kakadu znalazłyśmy wczoraj promocję, 22 za kropelki Frontline, zamiast prawie 30.
      póki co, sprawdziłyśmy, tylko raz znalazłyśmy coś lepszego, ale kosztowało fortunę u weta, i nie mam pojęcia co to było, bo nie miało typowego dla sklepów opakowania.
      zastosowane na zakleszczonego kota też działa, kleszcz odpada sam w parę godzin :)

      Usuń
  2. gratulacje szczęścia w byciu wylosowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ niespodzianka :) Dziękuję! Zaraz wysyłam maila :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, że w końcu jesteś ;)
      już się bałam, że też nie chcesz wygranej, i będę musiała pytać, czy przy tym wysypie ekstra nagród od firm wokół, ktokolwiek podtrzymuje jeszcze chęć otrzymania tych drobiazgów ;)

      Usuń

Śmiało, komentowanie nie gryzie ;) ja też ;)

Bardzo lubię i cenię każde słowo od Was, Wasze komentarze są dla mnie motorkiem napędowym :)

Staram się też odpowiadać na Wasze wpisy, pytania, i odwiedzać moich czytelników.

4cholery@gmail.com

Cholera Naczelna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...