sobota, 12 października 2013

Wygrywanie za ŻARTOWANIE!!!

Śmiech to zdrowie, każdy to wie ;)
A mojej PowiedzmyŻeTeściowej trzeba teraz duuużo zdrowia.

Więc zbieram dziś [i przez najbliższy tydzień] pozytywną energię oraz DOWCIPY O TEŚCIOWYCH!!!

Akcja prowadzona jest na FB, dla użytkowniczek PnK możliwość dodatkowych głosów za udział w Rozdaniu, które mogą zaważyć na decyzji, gdybym nie mogła się do końca zdecydować, który dowcip jest najlepszy :)

DOPISEK: Uwaga- zmiana!! 
 Akcja prowadzona jest wszędzie :) tylko dajcie znać, gdzie udostępniliście :)

Do wygrania lakier do pazurków w pięknym energetycznym kolorze, który jakiś czas temu dostałam do testów od PnK, a którego jeszcze nie zdążyłam użyć, więc jest NOWY, firmy YesLove.

 [tak, wiem, muszę nadrobić zaległą notkę łupową, a sporo tego tam jest, oraz pewien cholerrrnie fajny news :) - ale już się zbieram do kupy i możecie spodziewać się ich, i nie tylko, już niebawem :) ]

Tak więc, jeżeli macie ochotę, wpadnijcie na mój FP i dołączcie się do akcji.

PowiedzmyŻeTeściowa ma świetne poczucie humoru, nieziemski dystans do świata, i wie, że jej żadne takie przywary teściowych nie dotyczą, więc śmiało, wklejajcie żarty do oporu, będziemy miały z czego się pośmiać na wizytach w szpitalu.
Nie ma limitów na ilości zgłaszanych dowcipów, w razie powtórzeń tekstów biorę pod uwagę kolejność zgłoszeń :)

Akcja ŚMIECH TO ZDROWIE - START!



Wasza Cholera Naczelna, powoli wracająca do normalności :*

30 komentarzy:

  1. No nareszcie! Stęskniliśmy się już wszyscy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się za Wami stęskniłam :) ale ile razy coś skrobnęłam, to byłam niezadowolona, albo nie miałam czasu/energii na dokończenie... ale koniec z tym, zaraz ogarniam chatkę, siadam i nadrabiam!!
      i żeby nie było, tak, robię to też z egoizmu, bo jak zaglądam na pocztę i widze info o komentarzu na blogu, to od razu mi tak fajnie,i biegnę czytać, i paszcza mi się zawsze cieszy, i humor poprawia!... :) a skoro życie postanowiło ostatnio kopać nas po nerach na całego, to choć tutaj mam swój mały kawałek radości, koniec z zaniedbywaniem go!
      buziaki!! :)

      Usuń
  2. szkoda ze trzeba mieć fb bo akcja świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, a ja zrobiłam to na FB właśnie dlatego, że sądziłam, że każdy go ma, wiec będzie najłatwiej... a jesteś na PnK?

      Usuń
  3. Nie mam FB, ale podzielę się z Tobą śmiesznym kabaretem:
    http://www.youtube.com/watch?v=zBUTk6Oh2D4

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mam fb, także życzę powodzenia pozostałym:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie sądziłam, ze może być tyle problemów z nie posiadaniem kont na FB, myślałam, że ja byłam Ostatnim Dinozaurem ;)
      Ale w sumie, dla blogerek:
      można udostępnić na blogu i wpisać dowcipy tutaj :) zaraz uzupełnię notkę ;)

      Usuń
  5. A mi niestety każdy dowcip ucieka w eter, nie potrafię zapamiętać. Jakby co, to wpiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, ale przecież nie trzeba ich z pamięci wklejać :D myślisz, że ja je na pamięć wykuję do opowiadania? toż PowiedzmyŻeTeściowa padłaby z nudów, a mi chodzi o dokładnie przeciwny efekt ;)

      Usuń
  6. Ależ się cieszę, że znowu z nami jesteś :) Mam nadzieję, że u Was już lepiej? Buziaczki ślę gorące z wyjątkowo ciepłego jak na tę porę roku Śląska :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty lepiej pisz co tam było jak mnie nie było na spotkaniu!! ;)
      Jeju, jak ja żałuję, że nie mogłam przyjechać... :(

      Usuń
  7. No to powodzenia wszystkim żartownisiom:) I przytupuję już nóżkami, by coś organoleptycznego (bosze, nie masz problemu z błyskawicznym pisaniem tego?) poczytać;)

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, specjalnie dla Ciebie będzie jutro ORGANOLEPTYCZNIE :D [nie, w sumie ten wyraz wpisałam szybciej niż każdy pozostały, powyżej czterech liter ;) ]

      Usuń
    2. hah, cudowne wieści:D No patrz, a ja jednak potrzebowałam zwolnić;)

      Usuń
    3. hm, niedługo kończy się "jutro", ale jeszcze trwa:D

      Usuń
    4. niestety - czynniki niezależne :( nie dam rady już dziś na pewno :(

      Usuń
  8. No Naczelna, miło Cię widzieć! :*
    A żarty to Ci mogę prywatnie przesłać, bo nie moge malować paznokci i u mnie lakier by się zmarnował ;((((((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to fakt, szkoda takiego ślicznego kolorku :P
      a poważnie.. mi chodzi o dowcipy, wcale nie trzeba brać udziału.. konkurs dałam na zachętę, bo nikt bez tego nie chciał podsyłać, a ja chcę je od innych ludzi, bo to będzie z najlepszą energią dla mamy Jasnej :*

      Usuń
    2. oo, no to w takim układzie i ja prześlę coś poza konkursem:D

      Usuń
  9. Haha, fajna akcja:)) Może coś uda mi się wymyślić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wymyślić, wyszukać, wykopać z głów znajomych... ;)
      czekamy z niecierpliwością!! :)

      Usuń
  10. Gdzie Ty byłaś kobieto? Brakło mi Cię! Dużo, dużo zdrowia PowiedzmyŻeTeściowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie za daleko od Was, i muszę to teraz nadrobić, bo też tęskniłam :)

      Usuń
  11. Cholery na horyzoncie jak miło! :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, komentowanie nie gryzie ;) ja też ;)

Bardzo lubię i cenię każde słowo od Was, Wasze komentarze są dla mnie motorkiem napędowym :)

Staram się też odpowiadać na Wasze wpisy, pytania, i odwiedzać moich czytelników.

4cholery@gmail.com

Cholera Naczelna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...