niedziela, 24 marca 2013

Szybka i krótka, ale radosna informacja :)

Spieszę Wam donieść, że parę dni temu pisałam do Maliny, wyrażając chęć przystąpienia do Malinowego Klubu :)
Czekałam na odzew parę dni, nie kryję, z niecierpliwością, i właśnie zajrzałam do skrzynki, a tam mail z informacją o dopisaniu do Klubu :)

Bardzo się cieszę, wpadłam tylko się pochwalić, że jestem, na pozycji 246, i lecę dopełniać reszty "formalności" ;)

 A graficznie, migawka z dzisiejszego przedpołudnia, z serii "Władczyni Choler, wszystkich czterech" ;)



Ściski niedzielne :)

Cholera Naczelna, Malinowa Klubowiczka :*

 

6 komentarzy:

  1. Witam w takim razie w Malinowym Klubie!
    W Malinkach SIŁA!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to super :) też się zastanawiam nad zapisaniem się do tegoż klubu.

    OdpowiedzUsuń
  3. witam Malinową Koleżankę :)
    i proszę o więcej zdjęć władczyni :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny :)
    Lena, ja się nie zastanawiałam, ja wiedziałam, że CHCĘ ;)
    anuszka, specjalnie na Twoją prośbę Władczyni będzie pojawiać się częściej, obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czemu przegapiłam ten post. Jeszcze raz gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, komentowanie nie gryzie ;) ja też ;)

Bardzo lubię i cenię każde słowo od Was, Wasze komentarze są dla mnie motorkiem napędowym :)

Staram się też odpowiadać na Wasze wpisy, pytania, i odwiedzać moich czytelników.

4cholery@gmail.com

Cholera Naczelna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...