niedziela, 21 kwietnia 2013

Komu? Komu z dostawą do domu? ;) - ROZDANIE

ok, edit: ;)

w mega skrócie:

Zasady konkursu:

Polub FB albo Obserwuj publicznie, i zgłoś chęć udziału. I tyle, ot, cała filozofia, by móc wygrać :)

A notkę przeczytaj dokładniej, jeżeli chcesz zwiększyć swoje szanse :)
 **********************

... 46 ... ooo, pora pomyśleć o jakiejś akcji...
47... jeju! jak super!
48... nono, idę przegrzebać zapasy
49... to do dzieła! przygotuję sobie wszystko, zapiszę, i jak tylko wybije 50, opublikuję! jeah! jestem geniuszem knucia! wszystko sobie umiem rozplanować, przygotować, lece zrobić fotki!
50... fuck! znaczy super! znaczy fuck! yyyy.. super! ...a ja z notką "ROZDANIE!!" daleko w polu...
51... 52... 53!... wow! :) a ja akurat cierpię na totalny zanik funkcji życiowych, weny, a nawet umiejętności pisania w jednolitym stylu!

No dobrze, stało się, plan nie wypalił, ale to nie znaczy, że w jakikolwiek sposób stał się nieaktualny ;) Teraz tylko muszę wdrożyć go w życie..

Na początek zdjęcia...
Układam wszystko, by było widoczne.. Dooobrze... nie, nie dobrze, źle się komponuje. A może tak? Ooo, chyba lepiej :)

 
 Ale moment, nie widać 10ml próbki olejku Balneum! musi być ją widać, uwielbiam ten kosmetyk! Żarłam się z Cholerą Jasną o możliwość dania tych próbek, bo zaborcza bestia nie chciała się dzielić..
Przydało by się rozsunąć jeszcze bardziej próbki podkładów: BB Nivea 5w1 oraz Vichy DermaBlend kryjący niedoskonałości, bo takie jakieś niewidoczne... Pod spód maseczka ze złotem i kwasem hialuronowym,  SOS koktailowa Perfecty, a drugą na boczek, muszę koniecznie zrobić ją sobie niebawem, zanim całkiem oklapnę ;)
Co dalej? L'occitane.. chociaż to ostatnio wszędzie dziewczyny recenzują.. może to nie będzie tak atrakcyjne, by zachęcić do udziału w rozdawnictwie? ale one tak ślicznie pachną.. i mydełko listek z verbeną tak ślicznie wygląda. A samo mydełko takie samotne.. i jak je wysłać bez choćby próbek szamponu i odżywki z tej samej serii?
Co się jeszcze myje? aaaa! Ząbki! Próbka pasty Elgydium bardzo intensywnie wybielającej do stosowania 2x w tygodniu, dołoży piękną biel, którą będzie można podkreślić błyszczykiem.. błyszczyk, błyszczyki... gdzie ja miałam te błyszczyki? Aaaa! Tu jesteście! Malinowe Yves Rocher w nadmiarze? No to do pakietu proszę!
No i  chusteczki nawilżane Frotto, te z Lidla. Na zdjęcie załapały się co prawda melonowe, ale wedle życzenia,może być to któryś z pozostałych dostępnych zapachów ;) A po co one? Po to, by mieć czyste dłonie do wsmarowywania w siebie lub pociechę próbki mleczka z filtrem 50+ La Roche-Posay, Anthelios.
I buźka! Przecież nie zmyjemy jej zwykłym mydłem, prawda? To może zestawem Clinique 1-2-3, na rano i wieczór? I tak przez dwa dni, bo tak przewidział producent.. a później do mycia coś wymyślimy, ale do maziania się, z różowego zestawu próbek Vichy, które ostatnio spowodowały zamęt w aptekach, na pewno coś Was rozpieści ;)

Aby dzieła dopełnić, możecie spiąć włosy klamrą, której kolor wybierzecie sobie same spośród sześciu dostępnych obok, a nadgarstek przepasać rzemykową bransoletką z Glittera, i jesteście gotowe, by biec przez życie dalej... może do komputera, by przeczytać nową notkę i poplotkować na 4cholery.blogspot.com ? ;)

Ale zanim to nastąpi, warto dowiedzieć się, jak zwiększyć swoje szanse na wygraną do maksimum, mimo, że
jedynym obowiązkowym punktem regulaminu jest publiczne obserwowanie naszego bloga, lub lubienie na FB, jeżeli nie macie konta na bloggerze, i poinformowanie nas o tym poniżej, 
w komentarzach :) Podanie Twojego maila zagwarantuje, że nikt się pod Ciebie nie podszyje jeśli wygrasz.
W końcu hasło przyświecające temu rozdaniu to 
MOŻESZ WIĘCEJ!!! ;)

Więc po kolei:
REGULAMIN:
1. Organizatorem i sponsorem rozdania 4cholery, właścicielki niniejszego bloga: http://4cholery.blogspot.com/.
2. Rozdanie trwa od 21.04, do 12.05, do godz. 23:59.
Jeżeli ilość zgłaszających się nie przekroczy 50 osób, zastrzegamy sobie prawo przedłużenia terminu zgłoszeń o następne 7 dni. Po tym czasie losowanie odbędzie się, niezależnie od ilości uczestników.
3. Jeżeli liczba poprawnych zgłoszeń przekroczy 75, zostanie rozlosowany dodatkowy pakiet, zawierający kilka sztuk z tych serii, co pakiet główny.
4. Losowanie i ogłoszenie wyników na blogu oraz FP odbędzie się w przeciągu 5 dni od zakończenia zgłoszeń, na adres[y] do wysyłki czekamy cztery dni, później niestety losowanie odbędzie się ponownie. Jeżeli nie zgłosi się zwycięzca pakietu głównego, a losowane będą dwa, pakiet główny przechodzi w ręce drugiego zwycięzcy, a rozlosowany ponownie zostanie pakiet dodatkowy.
5. Koszty wysyłki ponosimy my [przesyłką pocztową], wysyłka tylko na terenie Polski!
6. Produkty są nie używane, część z nich nie posiada opisów w j. polskim. Jeżeli Ci to nie odpowiada, nie głosuj.

7. Warunki uczestnictwa:  
- dla posiadaczy konta blogger - musisz być PUBLICZNYM OBSERWATOREM i zgłosić się ;)
- dla nie posiadających bloggera - kliknij "like" na FP [możesz też to zrobić bezpośrednio z prawej listwy bloga], i skomentuj, pod notką na blogu, z informacją o tym i podaniem nicka z którego jest polubienie [plus informacja o udostępnieniu, jeżeli było, by zdobyć więcej szans :) ], oraz komentarz na FP [komentarz +1 los] 

8. Możliwości uzyskania dodatkowych szans w losowaniu [nieobowiązkowe] dla tych, co chcą więcej :)
[można "uzupełniać" o to poźniej, ale przez max tydzień od zgloszenia :)]
- "like" na FanPage'uPrzepis na Kobietę  [1 los]
- komentarz na FB [1 los]
- udostępnienie na FB informacji o rozdaniu [1 los]
- aktywny baner w listwie bocznej Twojego bloga [1 los]
- notka promująca rozdanie ze zdjęciem [banerem] i aktywnym adresem bloga 4cholery.blogspot.com [1 los] [nie musi być osobna]
- dodanie do blogrolla [1 los]
- top komentatorzy z chwili ogłoszenia rozdania otrzymują po 2 dodatkowe losy [print screen obok]
- osoby, które wspierały mnie w zbieraniu "lajków" bym przeszła do następnego etapu konkursu na FB jakiś czas temu +1 los, a są to: [uzupełnię listę do 24.04]
 - odpowiedź na pytanie: która notka z 4cholery.blogspot.com/ jest Twoją ulubioną i dlaczego? [1 los]

Jeżeli macie ochotę, skorzystajcie z tego:

 Wzór komentarza pod ogłoszeniem:

Obserwuję jako:            [ podaj nick]
Lubię FP jako:               [przeczytaj uwagi poniżej!]
Udostępniam na FB:      TAK/NIE
Baner / notka:                TAK/NIE, plus adres pod którym się znajdują
Blogroll:                         TAK/NIE
Odpowiedź:                   [wedle wyobraźni i inwencji ;)]

pozostałe losy doliczę osobiście przy podsumowywaniu.

Uwagi:
a) z troski o dane osobowe, możecie wstawić samo imię i inicjał nazwiska z FB, a na FP w komentarzu swój nick obserwatora, lub przysłać je na mail, jeżeli chcecie uniknąć publikowania swoich danych. prawidłowe będzie też mail zapisany na przykład jako:  4cholery [małpa] gmail [dot] com
b) blogi stworzone wyłącznie pod udział w konkursach nie będą brane pod uwagę.
c) znikający po rozdaniu z obserwatorów czy lajkujących, nie będą w przyszłości brani pod uwagę w akcjach, rozdaniach czy konkursach.

 "Wyłonienie zwycięzcy nie spełnia kryteriów loterii ani gry losowej i nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27 z pozn. zm.)"

8. Jako organizator, zastrzegamy sobie prawo do uzasadnionych zmian w/w regulaminie.
9. dodatkowe pytania, kontakt, uwagi, poprzez mail: 4cholery@gmail.com

Obowiązuje baner z hasłem "MOŻESZ WIĘCEJ!!!", możesz go pobrać u góry, lub tutaj:

Zgłaszając chęć udziału akceptujesz powyższy regulamin.


Dobrnęliście do tego miejsca? Gratulacje! Bo jeżeli tak, to zgłoszenie się będzie już jak "mały pikuś" ;D
Powodzenia! 

 Cholera Naczelna wraz z 4cholery.blogspot.com :)

108 komentarzy:

  1. no dobra przeczytałam naśmialam się i zglaszam się :D
    Obserwuję jako: Aswertyna
    Lubię FP jako: Martyna M.
    Udostępniam na FB:NIE
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: NIE (jestem ciemna masa i nie ograniam co to jest nawet -.-)
    Odpowiedź:ubóstwiam wszystkie Twoje wpisy, ale chyba ten z lokami był najlepszy :D prezaca sie cholera najmłodsza wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aswertynko, a wyłowiłaś w tym moim słowotoku, że masz +2 głosy za komentowanie? ;)
      ale najbardziej zdziwiło mnie, kiedy zobaczyłam, że zaznaczyłaś "nie" na notkę i baner, a stat mi pokazał mnóstwo wejść od Ciebie!! :)

      bardzo mi schlebiłaś swoim wpisem, dziękuję :*

      Usuń
    2. nie na notke i baner to zasada Aswertyny co do rozdań :) narazie sie je dzielnie trzymam :)

      a w swojej notce napisalam szczera prawde :) dobrze ze dziewczyny wchodzą i mam nadzieje, ze zostana z Toba dłuzej :)

      Usuń
    3. Rozumiem zasady, i szanuję, ale też uważam, że skoro rozdawnictwo to forma promocji, a od Ciebie z bloga mam wejścia i to liczne [nie wspominając o tym, jak miło mi myło znaleźć się w tak zacnym gronie], masz +1 za promocję mojego bloga u siebie :)

      Myślę, że nikt z innych uczestników się nie obrazi za to lekkie nagięcie zasad, ponieważ większość to blogerki, a więc wiedzą, że banerki i notki premiowane są z powodu formy użytkowej, a nie jako wystrój strony, a więc Twój wpis, który zbiegiem okoliczności się zbiegł z rozdaniem, można zaliczyć do formy służącej promowaniu.

      :)

      Usuń
    4. nie obrazi się;-) ja to jej chyba jakaś big wódę muszę postawić za te promocje:-)
      Ewentualnie rosyjskiego niedźwiadka;-P

      Usuń
    5. Cholero dziekuje :* <3

      Michałosia wóda bedzie na pół :D

      Usuń
  2. Obserwuję jako: rzenn
    Lubię FP jako: NIE
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: banner na http://rzenn.blogspot.com
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: Hmm wybór ciężki, strasznie podoba mi się Twój sposób pisania :) Nawiązanie do rozdania nagród w podsumowaniu Rewitalizacji było świetne, a wstęp do tej notki z rozdaniem? Co jeden post to lepszy, nie da się wybrać jednego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się wiecznie martwię, że za dużo klepię! ;)
      ale dla Was pisać to czysta przyjemność :)

      powodzenia!

      Usuń
  3. Brawo dla pierwszych chętnych!! :)
    [te brawa to za przebrnięcie przez tekst oczywiście ;) , ale ja po prostu lubię mieć wszystko od początku ustalone jasno ;) ]

    -> Dodałam do regulaminu wpis o możliwości "uzupełniania" sobie warunków do większej liczby losów - przez tydzień od zgłoszenia [najlepiej wtedy od nowa wysłać uzupełnione zgłoszenie jeszcze raz, poprzednie się zdezaktualizuje po prostu]

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako :Kinga Er
    Lubię FB jako: Kinga Er
    Udostępniam na FB: TAK https://www.facebook.com/pages/Testy-Mamy
    Baner : http://testymamy.blogspot.com/ pasek boczny [po prawej
    Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i czemu mi się nie dodało? grrr...
      Kinga, owszem, zaznaczyłaś blogroll "nie", ale masz mnie w "polecanych", więc doliczam Ci dodatkowy los :)

      ciekawe, czy ten akurat szczęśliwy? ;)

      Usuń
  5. Obserwuję jako: Ewelina Wróbel
    Lubię FP jako: Ewelina Wróbel
    Udostępniam na FB: TAK https://www.facebook.com/ewelina.wrobel.9/posts/589155454458135
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Meil: ewelina.wrobel.zp@gmail.com
    Odpowiedź: podobają mi się wszystkie, piszesz w ciekawy sposób (aż chce się czytać :)), jednak najbardziej chyba podobała mi się notka o kręceniu włosów, ponieważ w końcu dzięki niej znalazłam sposób kręcenia włosów, po którym efekt trzyma się przynajmniej kilka godzin (co jest trudne do osiągnięcia z moimi włosami) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina, bardzo się cieszę, że mój sposób pisania Ci odpowiada :)
      oczywiście, masz podliczony głos za udostępnienie, ale niestety, wpis, który udostępniłaś musiałam usunąć.. połapałam się, że fb podkleił nie moje zdjęcie...

      zliczone i zanotowane! :)

      Usuń
    2. udostępniłam post z Maszyną Losującą: https://www.facebook.com/ewelina.wrobel.9/posts/597206116986402
      i dodałam już dawno do bloglovin jako: Ewelina Wróbel

      co do Maszyny Losującej to jest to genialny pomysł :) i bardzo śliczny

      Usuń
    3. widziałam widziałam :) między innymi Ty, i jeszcze parę dziewczyn obserwujących mnie przez BL, poddałyście mi ten pomysł :)

      i oczywiście, wcześniejsze obserwowanie z automatu daje +2, aczkolwiek tu zgłoszone, ułatwia mi rachunki :D

      Usuń
  6. Obserwuję jako: Karolina G. znana (też jako yagoda_she alo to poza bloggerem;)
    Lubię FP jako: Karolina Gierdziejewska
    Udostępniam na FB:TAK https://www.facebook.com/karolina.gierdziejewska/posts/506291092765650
    baner :TAK http://pasjekaroliny.blogspot.com/
    Blogroll: TAK http://pasjekaroliny.blogspot.com/
    Odpowiedź: Oczywiście Toturial i podsumowanie Akcji. Ale z pewnością jeszcze ciekawsze posty przed nami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, full pakiet :)
      dziękuję bardzo i trzymam kciuki w losowaniu :)

      Usuń
    2. dodałam na bloglovin jako Karolina G.
      info o przedłużeniu: https://www.facebook.com/karolina.gierdziejewska/posts/513853292009430

      Usuń
  7. Obserwuję jako: Aleksandra Wróbel
    Lubię FP jako: Aleksandra Wróbel
    Udostępniam na FB: TAK https://www.facebook.com/aleksandra.wrobel.940/posts/539167496122043
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Mail: wrobel.aleksandra1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udostępniłam post z Maszyną Losującą: https://www.facebook.com/aleksandra.wrobel.940/posts/547144475324345
      i dodałam już dawno do bloglovin jako: Aleksandra Wróbel

      Usuń
  8. Już obserwuję od jakiegoś czasu:)
    Piękne rozdanie:) Szkoda, że wysyłka tylko na terenie PL:(
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważyłam :)
      a co do wysyłki.. no niestety, ale koszta wysyłki za granicę pewnie przewyższyły by wartość paczki ;)

      Usuń
  9. Dobrnęłam do końca, bo bardzo lubię czytać Twoje 'wypociny' ;) Zresztą, sama wiesz, że jestem tu niemal od początku istnienia bloga :) A w dodatku okazałam się największą gadułą buuuu :D

    ---

    Obserwuję jako: angelisia.k
    Lubię FP jako: Angelika K. i Angelisiak Bloguje
    Udostępniam na FB: TAK
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=586834928001014&id=497696530248188
    Baner / notka: narazie brak, ale nie wykluczam takiej możliwości.
    Blogroll: TAK :)
    mail: widoczny na blogu w zakładce współpraca ;)
    Odpowiedź: Uwielbiam wszystkie Twoje posty, ale jeśli mam wybrać stawiam na tutorial z kręcenia włosów na chuście.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak się właśnie zastanawiałam, gdzie to się podziała ta, z którą tyle myśli wymieniłam już od startu, kiedy pierwsze wpisy dopiero produkowałam.. i jesteś :) cieszę się bardzo :)
      Tak z sentymentu weszłam w notkę, gdzie dostałam pierwszy komentarz. od Ciebie właśnie. Pamiętasz?
      moja pierwsza notka, która była warta skomentowania ;)
      I nadal jest tylko ten jeden od Ciebie! ;)
      jaka ja dumna byłam wtedy, że wysmarowałam notę wartą skomentowania!! :D

      pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Oczywiście, że pamiętam... :)
      Już wtedy spodobał mi się Twój styl pisania i poczułam, że warto zostać na dłużej :)

      Usuń
    3. Notka o rozdaniu: http://angelisiak-bloguje.blogspot.com/2013/04/rozdanie-mozesz-wiecej-u-cholery.html

      Usuń
    4. Zmieniłam awatar ;)
      FB udostępnione ponownie: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=595359733815200&id=497696530248188
      Na Bloglovin obserwuję od pewnego czasu (Angelika K.).

      Usuń
  10. Obserwuję jako: alekandra
    Lubię FP jako: nie
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka:NIE,
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź:-

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: paradoxa raz
    Lubię FP jako: Iwona B
    Udostępniam na FB: Tak
    Baner / notka: paradoxaraz,blogspot.com
    Blogroll: nie
    Odpowiedź: -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o popatrz, a ja dopiero co u Ciebie oglądałam prostownicę, bo muszę nową sprawić Jasnej, a Ty tu :)

      Usuń
  12. Obserwuję jako: Agnieszka Fudalewska
    Lubię FP jako: Tak
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: Nie
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: Strasznie podoba mi się Twój sposób pisania ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, jesteś pewna, że dopełniłaś drugiego punktu? bo Cię nigdzie nie widzę na liście...

      Usuń
  13. Przyszłam się wreszcie zgłosić:-)

    obserwuję jako: Michałosia
    Lubię FB jako: Michałosi świat/z prywatnego konta też lubię ale dane wyślę na mail
    Udostępniłam na FB : Tak (komentarz na FB też dodałam)
    Baner/notatka: baner tak www.michalosiswiat.blogspot.com
    Blogroll: tak www.michalosiswiat.blogspot.com

    odpowiedz: Nie zmuszaj mnie do tego proszę abym musiała wybrać jeden post. Ja w każdym zaczytuje się z tak ogromną satysfakcją, ze zapominam o całym świecie. Ale jeżeli już musi być ten jeden jedyny to post chustowy, który najbardziej uszczęśliwił dziewczę moje. A wiadomo szczęśliwe i niemarudne dziecię to i matka szczęśliwa i odprężona;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nareszcie! ;)
      A uszczęśliwianie dzieci, to nasza 'praca', prawda? ;)

      Usuń
  14. Obserwuję jako: Monika
    Lubię FP jako: Teresa St
    Udostępniam na FB: TAK https://www.facebook.com/teresa.stepien.125?ref=tn_tnmn#!/photo.php?fbid=152189428289623&set=a.137977513044148.1073741828.137246193117280&type=1&theater
    Baner / notka: TAK http://caffedurantelavoro.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: Cholera Młodsza zakręcona na chustę :) To mi się podoba bo sama często kombinuję z "ekonomicznymi papilotami" :-) Ja do tego celu kredki używam :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na codzień biegam w koczku, który w trzy sekundy skręcam i mocuję długopisem ;) ale to moja fryzura dzienna i nie skręca mi włosów bynajmniej ;)

      Usuń
    2. hm, trzeba będzie się zabrać za testowanie tego sposobu:)narazie "uczepiłam się" kredek i daję radę ) ale wszelkie nowości mile widziane

      Usuń
  15. Lubię FP jako: Dorota W
    Udostępniam na FB: TAK + komentarz
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że wpisałaś ten komentarz, bo nie wiedziałabym, którą Dorotą W jesteś ;)

      Usuń
  16. Obserwuję jako: Martzuza :)
    Lubię FP jako: Nie
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: TAK http//martzuza.blogspot.com
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że przez profil można odnaleźć Twój blog, bo po adresie nie działa ;)

      Usuń
    2. kropeczek zapomniałam:)

      Usuń
  17. Obserwuję jako: bernadeta bomba
    Lubię FP jako: Bernadeta B.
    Udostępniam na FB: TAK https://www.facebook.com/bernadeta.bomba
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: NIE
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: sylviaaa100
    Lubię FP jako: Sylwia B.
    Udostępniam na FB: TAK https://www.facebook.com/sylwia.bomba.7
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: NIE
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Amelia Kacprzak
    Lubię FP jako: Tak/ Patrycja K.
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: TAK http://kosmetyki-75.blogspot.com/
    Blogroll: tak http://kosmetyki-75.blogspot.com/

    Najciekawszym wpisem dla mnie jest notka ,,Skołowana jak na chustę, czyli kręcenie wlosów łatwo, szybko i wygodnie :) - Tutorial'', ponieważ przedstawilas jak zrobic loki w prosty, logiczny sposób. Na pewno wypróbuje je na najbliższą okazję, bo od dawna marzyłam o lokach, a spanie w papilotach mnie denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwal się koniecznie efektem, chętnie zobaczę jak wyszło :)

      Usuń
  20. Obserwuję jako: agnieszkazg
    Lubię FP jako: Agnieszka I
    Udostępniam na FB: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/10200521659357452

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Julita
    Lubię FP jako: nie
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner : TAK http://naturalny-paznokiec.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź:

    Najciekawszym wpisem jest Lakieromania - Biały GR Paris, ponieważ jestem lakiery to rzecz bez których nie mogę żyć :D Lubie czytać recenzje, dzieki którym wiem ku jakiemu produktowi moge skłonić się. Widnieje w niej również metoda gazetkowa, która była moją pierwszą kombinacją na paznokciach i mam do niej wielki sentymen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię takie retro triki, i nie mogłam sobie podarować zrobienia tekstów, skoro już miałam białe pazurki ;)

      Usuń
  22. Obserwuję jako: Missia93
    Lubię FP jako: Monika K
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: Post dziewczyny z lokówką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny z lokówką? ;) bo chyba nie wiem, o którą chodzi ;)

      Usuń
  23. Obserwuję jako: byjean
    Lubię FP jako: Nie
    Udostępniam na FB:NIE
    Baner : TAK, http://byjean.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: Dopiero co trafiłam na tego bloga i to jest jedyna przeczytana przeze mnie notka,ale moge powiedzieć,że jest moją ulubioną notką o rozdaniu jaką kiedykolwiek czytałam, jest taka optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie rozbroiła Twoja szczerość :D
      mam nadzieję, że znajdziesz czas na przeczytanie reszty, byś mogła wiedzieć, czy tylko udział w rozdaniu Cię interesuje, czy chcesz zostać na dłużej ;)

      Usuń
  24. Obserwuję jako: Meipu
    Lubię FP jako: Monika P
    Udostępniam na FB: tak na swoim i fp bloga :)
    https://www.facebook.com/monika.pujanek.3
    https://www.facebook.com/kropleszczescia?ref=hl
    Baner TAK http://kropleszczescia.blogspot.com/
    Blogroll: tak
    Mój ulubiont post - o kremie do rąk http://4cholery.blogspot.com/2013/03/modosc-w-tubce-od-be-beauty.html większość osób uważa recenzowanie tanich kosmetyków jako coś gorszego - bo cena. Ty udowadniasz, że nie wszystko co fajne i skuteczne kosztuje grube pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam mnóstwo dobrych tanich kosmetyków [i nie tylko ;)] i tyle samo bardzo drogich bubli ;)
      Nie wartościuję przez pryzmat ceny :)
      Mam nadzieję, że znajdziesz u nas dla siebie wiele ciekawych propozycji z dolnych półek cenowych ;)

      Usuń
    2. :) pewnie :) masz tego tyle że masakra :)) dla każdego coś dobrego!!

      Usuń
  25. Ej... to jest nie fair! Zgłaszałam się już ;p A nie ma xDDD

    Obserwuję jako: Aleksandra A.
    Lubię FP jako: Aleksandra Arabasz
    Udostępniam na FB: nie
    Baner / notka: Tak www.cosmola.blogspot.com
    Blogroll: od samego początku
    Odpowiedź: No błagam! Katujesz! xD Hm... się zastanowię i Ci powiem ok?
    ......
    ......
    ......
    30 minut później
    ......
    ......
    ......
    "Dziś 13, a to oznacza" - za minę Władczyni! Bo nie umiem podać jednej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, bo też byłam pewna, że już Cię widziałam w komentarzach, a nie usuwałam nawet spamu, coby czegoś nie skasować [zresztą, sam wpadł do stosownej skrzynki ;) ]
      Katuję katuję, a co! :P

      Usuń
    2. Baner jest, a followinguje Cię od czasu jak jeszcze nie miałaś Bloglovin ;p hehehe ^^

      Usuń
  26. Obserwuję jako Mariola
    Lubię na FB: Mariola W.
    udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/438707066221477
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: wiolkaa93
    Lubię FP jako: Magda N
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Blogroll: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Odpowiedź: najbardziej podoba mi się post Skołowana jak na chustę, czyli kręcenie wlosów łatwo, szybko i wygodnie, bo lubię czytać takie "triki" włosowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, mam nadzieję, że coś jeszcze uda mi się wymyślić, wtedy na pewno opublikuję :)

      Usuń
  28. Obserwuję jako: Akurat
    Lubię FP jako: Natalia P
    Udostępniam na FB: nie
    Baner / notka: nie
    Blogroll: nie
    Odpowiedź: notka o kręceniu włosów na chustę, pierwsze słyszę w ogóle o czymś takim i muszę niedługo spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to sposób, który wymyśliłam całkiem niedawno, a nie skopiowany ;)
      [oczywiście, nie zakładam, że jako jedyna, świat jest za duży, a metoda za prosta ;) ]

      Usuń
  29. Obserwuję jako: Rincewind99
    Lubię FP jako: Kopalnia Różności
    Udostępniam na FB: TAK https://www.facebook.com/rincewind99/posts/184634431688253
    Baner / notka: TAK baner http://rincewind99.blogspot.com/
    Blogroll: TAK http://rincewind99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: epifaniee
    Lubię FP jako: Ania Wojtczak
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dopisać to o bloglovinie ;D obserwuje jako Ania Wojtczak (chyba, bo do końca tego nie rozkminiam, ale takmi wyskakuje)

      Usuń
  31. Obserwuję jako: science maybe
    Lubię FP jako: nie
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: TAK, http://sciencemaybe.blogspot.com/2013/04/konkursy3.html

    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: http://4cholery.blogspot.com/2013/04/dzis-13-to-oznacza-d.html
    a ta bo kicia:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: KasiaS1980
    Lubię FP jako: Katarzyna S-K
    Udostępniam na FB: TAK
    Baner: TAK
    Notka: TAK (http://kasias1980.blogspot.com/2013/04/rozdanie-na-blogu-4cholery.html)
    Blogroll: TAK
    Odpowiedź: trudno mi wskazać jeden konkretny, bo Twój sposób pisania sprawia, że każdy post jest dla mnie nie lada gratką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie 'maszyny losującej' udostępnione na FB: TAK

      Usuń
  33. Obserwuję jako: Joanna K
    Lubię na fb jako: Joanna Justyna K
    Udostępniam na fb: TAK https://www.facebook.com/joanna.lach.5
    Banner: NIE
    Notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: najlepsza jest notka o kremiku do stóp/gir/syr :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: anioleek89
    Lubię FP jako: Marta P.
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: Wszystkie Twoje posty są ciekawe jednak wybieram ten o kręceniu włosów na chustę, ponieważ szczerze mówiąc nie słyszałam jeszcze o tym a ponadto pokazałaś sposób wykonania krok po kroku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję na bloglovin jako: anioleek89
      informacja o przedłużeniu: baner w pasku bocznym http://anioleek89.blogspot.com/

      Usuń
  35. Obserwuję jako: Mary Wedz
    Lubię FP jako: Maria Wedz
    Udostępniam na FB: TAK https://www.facebook.com/ola.najdar
    Baner / notka: nie
    Blogroll: TAK/NIE
    Odpowiedź: za krótko tu jestem, żeby się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Shyy
    Lubię FP jako: NIE
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: TAK www.kerguelena.blogspot.com
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: ten o lokach na chustę :) lubię czytać takie posty :D

    OdpowiedzUsuń
  37. hahahahah no nie! dobre dobre! Lepsze niż kabarety w tv! :D Jak się ciesze, że tu trafiłam :D To i przy okazji spróbuję szczęścia :))
    Obserwuję jako: alicjamagdalena
    Lubię FP jako: nie
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner TAK - http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź:Błyskawiczne ćwiczenie gimnastyczne dla Moli Komputerowych i Radocha :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja pitolę..opisałam się i wszystko mi zniknęło..

    łans egejn..

    Obserwuję jako: PANI DOMU
    Lubię FP jako: PANI DOMU NA ZAKUPACH
    Udostępniam na FB: TAK
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: TAK
    Odpowiedź: Jezu..wszystkie notki są moje ulubione..Kobieto piszesz w taki sposób, że wielokrotnie śmieję się do monitora a małżonek patrzy na mnie jak na potrzepaną..

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: Julia Małgorzata Sternik
    Lubię FP jako: Julia Małgorzata Sternik
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: tak. baner. maugorzatka.blogspot.com
    Blogroll: Nie.
    Odpowiedź: masz bardzo fajny sposób pisania, że cięzko wybrac jedną ulubioną notkę, wszystkie sa wyjątkowe a jednoczesnie śmieszne, ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Mamatestuje
    Lubię FP: NIE
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner/ notka: TAK, baner : http://matkabloguje.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: Dopiero zaczynam obserwować Twój blog i czytać posty, ale już je uwielbiam za Twój styl pisania:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Ewa Ewa
    Lubię FP: NIE
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: NIE

    ewa_sn@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja się zgłoszę:
    Obserwuję jako: narja
    Lubię FP jako: NIE
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: baner http://truskawkowakawa.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: Nie mam swojej jednej ulubionej, bo ogólnie lubię czytać wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale się można napracować! :D

    Obserwuję jako:Margot
    Lubię FP jako: Rita Ł
    komentarz na FB owszem :)
    Udostępniam na FB: tak na mojej str : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=153715994808969&id=153460034834565
    Baner : zrobiony! - http://trytodesign.blogspot.com/
    Blogroll: niestety nie wiem co to ^^

    Uwaga piszę
    "Ale wojskowo! To nie dla normalnych nastolatek!" - MIYO 71,
    szukałam tego koloru od dawna, tzn nie wierzyłam, że ktoś to produkuje xDD
    kolor dla przeciętnego człowieka paskudny jak cholera, a interesował mnie, gdyż opisuje go Ji Baek w książce "Piękne paznokcie". A opisuje go następująco : kolor grunge - ziemisty odcień cielistego brązu z nutką lawendy, szczyptą szarości, naturą oliwek to kolor, który niewielu nazwałoby pięknym. Jednak tredsetterzy dobijają się u nas o ten lakier; na paznokciach krótkich i z błyszczącym prepratem nawierzchniowym rzeczywiście wygląda zadziwiająco elegancko, modnie i awangardowo."

    Ciekawe, że sam blog dzięki zdolnościom literackim autorki jest jak ten lakier, niby tematyka szara - kosmetyki, babska rzecz, a wystarczy poczytać by zobaczyc jak w rzeczywistości wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i weź tu się nie rozpłyń, jak dostajesz takiego komenta ;)

      Usuń
    2. a tu tylko fakty :D

      Usuń
  44. Wszystkie Wasze zgłoszenia są dla mnie niesamowicie ważne, zwłaszcza te, w których widzę, że przy okazji, lektura bloga sprawiła Wam choć troszkę przyjemności :)
    Tak samo mi sprawia wielką przyjemność wędrowanie po pozostawianych przez Was linkach :)
    Jeszcze parę dni, mam nadzieję, że uda się nam wspólnie zebrać pakiet osób do skompletowania drugiej paczki, bo jeszcze parę osób brakuje... no, ale jeszcze parę dni mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: ladyincolors
    Lubię FP jako: Olka S.
    Udostępniam na FB: tak
    Baner / notka: baner http://www.ladyincolors.blogspot.de/
    Blogroll: tak
    Odpowiedź: Podoba mi sie wpis o cytrynach, jeszcze nie widzialam takiej ilosci cytryn w jednej domowej kuchni. Do tej pory myslalam, ze jak kupuje 5szt raz na 2 tygodnie dla siebie to jest duzo;) Nie myslalas o posiadaniu malej lub nawet wiekszej szklarni z drzewkami cytrynowymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jedzie do mnie kolejne dwadzieścia kilo, czyli jakieś dwa, jak nie trzy razy tyle, co na zdjęciach ;)bo zapasy, przy których robiłam zdjęcia do notki [prawie dwa miesiące temu] zaczynają się kończyć ;)
      a drzewka cytrynowe moja mama ma w ogrodzie, i uwielbiam z nich owoce :D [tak tak, w Polsce!]

      Witamy w rozdaniu :)

      Usuń
  46. Obserwuję jako: Milena M
    Lubię FP jako: Milena Mn
    Udostępniam na FB: TAK i skomentowałam na fb
    Baner / notka: TAK baner http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/
    Blogroll: nie
    Odpowiedź: spodobał mi się wpis o cytrynach, sama kiedyś chciałam wyhodować cytrynę z pestki i ten wpis przypomniał mi tą sytuację z dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: zaczarowanaa
    Lubię FP jako: nie
    Udostępniam na FB:NIE
    Baner : TAK www.me-and-my-passions.blogspot.com
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: Choć jestem tu od niedawna to Twój sposób pisania notek zachęcił stanowczo do pozostania tu na dłużej ;) Pierwszy raz widzę tak pozytywnie napisaną notkę o rozdaniu, spodobała mi się także notka - 'Skołowana jak na chustę, czyli kręcenie wlosów łatwo, szybko i wygodnie :) - Tutorial ' nigdy jeszcze nie słyszałam o takim sposobie i muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja kurczaczek nie wiem jak to się stało, że jeszcze się nie zapisałam, a tak często tu bywam.


    Obserwuję jako: An J / Avinion
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: TAK avinion-jk.blogspot.com
    Blogroll: TAK avinion-jk.blogspot.com
    Odpowiedź: Wszystkie chyba jak lecą.
    Bardzo mi się podoba jak piszesz , tak więc nie mam jednej wybranej notki.


    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: MAgdalena B
    Lubię FP jako: Magdalena Bła
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner / notka: TAK http://magicwordcherry.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: Dopiero co tu przybyłam , a więc trudno jest mi odpowiedzieć na to pytanie ;D
    Podoba mi się , że piszesz w bardzo naturalny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: olkaaax33
    Lubię na FB jako: Aleksandra Milczarek
    Udostępniam na FB: Nie
    Baner / notka : Tak. http://olkaaaax33.blogspot.com/
    Blogroll: Nie.
    Odpowiedź : Pierwszy raz tu zajrzałam, ale z tego co wygląda, piszesz świetnie i wszystkie notki są fajne - bez wyjątku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie obserwowałam, ale już poprawiłam swój błąd :) Chętnie wezmę udział w rozdaniu

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako:rudakita88
    Lubię FP jako: aleksandra u
    Udostępniam na FB: nie
    koment na fb
    Odpowiedź: Kocie przygody kąpielowe - tez jestem kociara i zbieram takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: Diana Kaminska- subiektywna.blogspot.com
    Lubię FP jako: Diana Kaminska
    Udostępniam na FB: nie, ale napisałam komentarz :)

    Odpowiedz: wcześniej przypadkowo wysłałam mejla zamiast napisać komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako: Magdalena S-K.
    Lubię FP jako: NIE
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner TAK http://madstelkosmetycznie.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: O kotkach z kotkami ;D
    Uśmiałam się ogromnie czytając notkę rozdaniową. Musisz być ogromnie rozgadaną osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako: (zapomniałam hasło do gmaila ale obiecuję je odnaleźć i obserwować;))
    Lubię FP jako: Jowita K.
    Udostępniam na FB: TAK
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: zdecydowanie różowa tarka do stóp:)
    którą skomentowałam i zapomniałam się podpisać O.o ale cieszę się że zdecydowałaś się więcej pisać swoim stylem:) teraz wiem gdzie mam zajrzeć aby poprawić sobie humor:))))) dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako: Strefa Niezależna
    Lubię FB jako: Anna K
    Udostępniam na FB: TAK https://www.facebook.com/anna.kawalczuk/posts/131027220424942
    Baner: http://strefaniezalezna.blogspot.com/
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: Najbardziej podobała mi się Twoja notka z wyprawy do Super Pharm po magnez :D. Dawno się tak nie uśmiałam i tyle pozytywnych emocji w niej było. Uwielbiam Twój lekki sposób pisania :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępnienie informacji o przedłużeniu na FB: https://www.facebook.com/anna.kawalczuk/posts/131031050424559

      Usuń
  57. Obserwuję jako: Maliniarka
    e-mail: lullaby.for.you@gmail.com
    Lubię FP jako: nie używam tego narzędzia szatana :P
    Udostępniam na FB:y-y
    Baner / notka: TAK http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/
    Blogroll: TAK http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/
    Odpowiedź: najbardziej podobała mi się ostatnia notka z Maszyną Losującą :D bajeczne zdjęcia i tekst

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako: Copcabanaa
    Lubię FP jako: Agnieszka M
    Udostępniam na FB: nie
    Baner / notka: TAK http://copacabanaa.blogspot.com/
    Blogroll: tak
    Odpowiedź: http://4cholery.blogspot.com/2013/05/cube-czyli-cytryna-w-kostkach.html przepis na cytryne w kostkach zrobil furore u mnie w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako: setfitetotherain
    Lubię FP jako: -
    Udostępniam na FB: NIE
    Baner :TAK http://frozenmalibu.blogspot.com/
    Blogroll:NIE

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: Cherry Craffword + bloglovin - Cherry
    Lubię FP jako: Aleksandra T
    Udostępniam na FB: Nie, ale skomentowałam FP
    Baner / notka: Baner - wisniowe-zapiski.blogspot.com
    Blogroll: Nie.

    Odpowiedź: Biografia Różowej ;P Napisana w sposób tak poetycki, że nie uwierzyłabym, że to o tarce do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako: nie
    Lubię FP jako: Kasia D.
    Udostępniam na FB: TAK https://www.facebook.com/kasia.domagala1
    Baner / notka: NIE
    Blogroll: NIE
    Odpowiedź: maszyna losująca :D:D

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, komentowanie nie gryzie ;) ja też ;)

Bardzo lubię i cenię każde słowo od Was, Wasze komentarze są dla mnie motorkiem napędowym :)

Staram się też odpowiadać na Wasze wpisy, pytania, i odwiedzać moich czytelników.

4cholery@gmail.com

Cholera Naczelna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...