piątek, 9 maja 2014

Spieszę donieść... :)

Najmłodsza z Choler jest już po operacji.
24 godziny od druzgoczącej nas [po raz kolejny] informacji, było już po wszystkim a nasza pociecha odsypiała narkozę.
W głównej mierze dzięki jej nieocenionemu lekarzowi, któremu nie wiem wręcz jak dziękować, jak również płynącym do nas zewsząd dobrym słowom i modlitwom.

Liwi czuje się już dobrze choć ma za sobą bardzo ciężki dzień.
Mamy też nadzieję, że kolejny hist-pat da nam odpowiedzi na parę pytań.
A póki co cieszymy się tym, że kiedy wieczorem wychodziłyśmy ze szpitala, była zoperowana, spokojna i... uśmiechnięta :)

Jest naprawdę wyjątkową i twardą osóbką :)
I bardzo chciałam się z Wami tą dzisiejszą naszą radością podzielić :*

Cholera Naczelna

24 komentarze:

  1. Cieszę się razem z tobą i życze dużo sił dla was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ściski mocne dla Was :) dla Najmłodszej ściski największe :) zdrówka dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo, dużo zdrowia dla Was, ściskam mocno. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze że już po..... życzę duuużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzielna dziewczynka :) Najważniejsze, że wszystko się udało i córcia wraca do zdrowia .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez was ściskam i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super....oby tak dalej...trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę sie! Dziewuszka jest naprawdę "wielka" ! Niech nabiera sił ! i Wy też :)
    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się razem z Wami. Zdrówka dla Liwi :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowia dla małej i dużo a to duzo siły! Nie jesteście same:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kamień z serca, ze dobrze wszystko poszło :) nadal trzymam kciuki i nadal posyłam dobre mysli :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie. Teraz musi być tylko lepiej! Buziaki i ściski dla Młodej dla Was również! :****

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wiadomość! Śle buziaki i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się z Wami!
    Wiedziałam że będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe szczęście, że już po operacji. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cieszę się i ja :) zdrowia dużo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrówka! i siły dużo i jeszcze więcej! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo zdrowia dla Cholerki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyściskajcie ją tak bardzoooo bardzoooo mocno ode mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się razem z Wami, mam nadzieję, że to koniec trudnych momentów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowita dziewczynka. Dużo zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, komentowanie nie gryzie ;) ja też ;)

Bardzo lubię i cenię każde słowo od Was, Wasze komentarze są dla mnie motorkiem napędowym :)

Staram się też odpowiadać na Wasze wpisy, pytania, i odwiedzać moich czytelników.

4cholery@gmail.com

Cholera Naczelna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...