środa, 19 marca 2014

Darsonval - czekam na Wasze pytania i propozycje :)

Witajcie :)

Przygotowuję obecnie notkę uzupełniającą do wpisu o Darsonvalu.
Będzie to suplement zawierający odpowiedzi na najczęściej padające od Was pytania. 

Mam już pewną listę zebraną z bloga i maila, pomyślałam jednak, że może jeszcze jakieś "kolebią" Wam się po głowach?

Jeżeli brakuje Ci czegoś w tym opracowaniu, chciałabyś dowiedzieć się więcej, uważasz, że odpowiedzi na dane akurat zagadnienie brakuje - przyślij swoją propozycję :)
Może być w komentarzach, może być na maila 4cholery[małpa]gmail.com
Pytania będę wpisywać jako anonimowe [chyba, że zaznaczysz inaczej :) ]

Postaram się wybrać najciekawsze i odpowiedzieć na nie :)

Czekam na Wasze propozycje zagadnień :)

Cholera Naczelna

14 komentarzy:

  1. Interesuje mnie, po notce z szamponem, czy da się go używać na podrażnioną skórę (bo mojego ulubionego Sudocremu nie da się nałożyć na skórę głowy...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ciekawią zdjęcia z efektami po użyciu. Tez sobie zakupiłam to cudo ze względu na problemy z trądzikiem, ale mam wrażenie ze tylko pogarsza sytuacje :/ OK, czerwone krosty pomaga szybciej likwidować ale wysypuje mnie ''kaszka'' .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat mam w domu świetny materiał do sesji ;) postaram się zrobić i dołączyć do następnej publikacji o DV

      Usuń
  3. Mnie ciekawi używanie na skórę głowy - używałam regularnie przez miesiąc, lekko zmniejszyło się przetłuszczanie ale nie przyspieszyło porostu. Zastanawia mnie jak długo powinien trwać zabieg na skórę głowy i jakie ruchy wykonujecie jeśli używacie go w ten sposób. Dodam, że jestem na zaocznej kosmetyce (technik) ale poziom jest tak smutny że darsonval w szkole widziałam tylko raz i z daleka bo nauczycielka widziała zastosowanie tylko przy cerze trądzikowej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, rozwinę ten temat :)
      [współczuję nauczycielki... ]

      Usuń
  4. Mam 2 pytania:
    Najpierw nakładam na twarz jakieś serum na przykład i od razu przystępuję do zabiegu bez uprzedniego wklepania preparatu? Czy on najpierw musi się wchłonąć i na suchej twarzy robię zabieg? Dziś kurier mi przyniósł mój Darsonval ale nie bardzo wiem jak go używać :(
    I jeszcze jedno pytanie: w moim urządzeniu jest pokrętło do regulacji natężenia prądu- czy podczas zabiegu powinno być na max? Mój Darsonval ma 10 W

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. max - na twarzy niemal nigdy. nawet "tylko" 10W
      do rozpoczęcia zabiegu skóra musi być sucha.

      Usuń
  5. Hej, mój darsonval został kupiony w lutym i do tej pory działał bez zarzutu, jednak coś się stało z jego macą, po prostu ją stracił, jakby się "wyczerpał", poradź co może być tego przyczyną?
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Czy dźwięk, kiedy pelota nie dotyka skóry się zmienił? Czy na wszystkich pelotach jest tak samo "słabszy"?
      Jeżeli tak, oddaj do reklamacji.

      Są dwie przyczyny "osłabnięcia" darsonvala.
      1. zepsuty sprzęt - napraw może dokonywać tylko wykwalifikowany elektryk!
      2. rozszczelniona palota - ale jeżeli masz na przykład zestaw z 4 sztukami, to musiałby być mega pech, by wszystkie "strzeliły" ;) moje lataja ze mną nawet samolotami i nic im się nie dzieje od ponad 2 lat..

      Usuń
    2. A czy nie miałaś może problemów z przewożeniem darsonvala samolotami? (w bagażu podręcznym? nadawanym?) Tzn czy nie robiono problemów przy sprawdzaniu bagażu..? Zastanawiam się, czy nie zabrać mojego, ale nie chciałabym, żeby mi go skonfiskowali... Byłabym wdzięczna za odpowiedź :)

      Usuń
  6. Oj, wkradł się błąd, miało być oczywiście mocą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, dziękuję za szybką odpowiedź, zmiana peloty nie ma znaczenia, na każdej tak samo działa, gdy dotykam skóry nic się nie zmienia jest tak samo słaby, nie mam pojęcia, reklamacja, to się chyba nie opłaca, kupiłam na allegro, spróbuję zanieść do elektryka,
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, komentowanie nie gryzie ;) ja też ;)

Bardzo lubię i cenię każde słowo od Was, Wasze komentarze są dla mnie motorkiem napędowym :)

Staram się też odpowiadać na Wasze wpisy, pytania, i odwiedzać moich czytelników.

4cholery@gmail.com

Cholera Naczelna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...