sobota, 22 czerwca 2013

Kolorowe Lato: And the winner is.... ;)

Kolejna Malinowa Akcja dobiegła końca.

Kolorowe Lato


Cztery tygodnie rewii kolorów, buteleczek, pędzelków... a do tego smrodków emalii i zmywaczy, emocji towarzyszącym odciskom i odpryskom [choć te ostatnie nie miały zbytnich szans przy takiej rotacji ;) ]
Tempo imponujące, producenci wacików są zachwyceni, zanotowali rekordowe obroty w skali ostatniej dekady  ;)

Ale przejdźmy do podsumowania tego gorącego wydarzenia..



Na moim blogu mogliście zapoznać się z następującą ósemką:
[zdjęcia też są linkowane dla Waszej wygody]


28.05 - Ognista Strażacka CZERWIEN - Sally Hansen



31.05 - Iskrząca zielenią, głęboka CZERŃ - Myio



03.06 - Elegancki i wyszczekany FIOLET - Selene


07.06 - Eteryczna, jasna SZAROŚĆ - Wibo


11.06 - Energetyzująca ZiELEŃ! - Wibo


15.06 - RÓŻ ze złotą poświatą - Wibo


18.06 - GRANATOWE jeansy ;) - Selene


21,06 - i matowy GRAFIT na zakończenie - Wibo


Bezdyskusyjnym moim faworytem został... otwierający serię:


Sally Hansen i Czerwień godna Flamenco!


 


Za jakość, za pędzelek, za kolor, za trwałość, za łatwość aplikacji, za tempo schnięcia, za to, że dzięki niemu pokochałam czerwone paznokcie... jest moim całkowitym faworytem obecnie, i planuję polować na następne z tej serii!! :)

**********************

Wspaniale było z Wami przejść tę zabawę! :)
Emocjonująco, bo ledwie wyrabiałam z terminami ;)
Budująco, kiedy czytałam wasze opinie o moich wyborach emalii, recenzjach i.. pazurkach :)

W dodatku postanowiłam sobie w trakcie utrudnić.. ;)
Pomysł zakiełkował, palce opublikowały, głowa zbeształa później, że się zagotuje, próbując sprostać Waszym oczekiwaniom ;) Ale ta satysfakcja, kiedy pisałyście, że zadanie wykonane dobrze... !! :)))
Na pewno będę kontynuować tę zabawę, tylko jeszcze dopracuję szczegóły...
A może glosowanie w ankietach kosmetyk-styl? ;) Będzie Wam prościej sprecyzować myśli, co chcielibyście przeczytać najpierw :)

A póki co, zaopatrzyłyśmy się dziś w odżywki do pazurków, i moje łatane paznokcie, których ratowanie mogłyście w tym samym czasie obserwować w notce SOS, idą na zasłużony urlop. Za to będzie wspólne zapuszczanie i odbudowywanie - kto się pisze? :)

Cholera Naczelna ze złotymi jeszcze pazurkami ;) [ale to niespodzianka na wkrótce]

-> No i pytanie dnia: 
A Wy? Który byście wybrały z tej ósemki??? :)

34 komentarze:

  1. Ta czerwień była również moim faworytem. Drugie miejsce dla zieleni z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o dziwo ta szarość z wibo wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem za czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie mam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na urlop będę teraz malować ;) mimo, że skrócone ;)

      Usuń
  5. dwa kolory u Ciebie podpaCZałam i muszę je mieć <3 czerwień rządzi!!: )

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwone paznokcie i ciemne matowe, najciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też czerwien wygrywa, bo uwielbiam, chociaż inne też piękne testowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się piszę na taki urlop z zapuszczaniem SOS! Rób akcję :D
    A ja bym wybrała róż od Wibo :) Ostatnio uwielbiam taki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, zrobię banerek, pomyślę nad całą koncepcją, a moze czymś jeszcze, i będziemy działać, by za parę tygodni mieć cudowne końcówki dłoni ;)

      Usuń
  9. Wg mnie dwa najlepsze kolory to czerwień i grafit :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wybrałabym chyba ten piękny matt :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieski jest cudowny i sama go mam ale ten szaro-fioletowy jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. pastelowy róż jest przepiękny! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham czerwień, dlatego jej u mnie nie było- inne kolory z góry byłyby na straconej pozycji ;)
    Ja wczoraj spiłowałam moje pazury na krótko (aż za krótko), więc przyłączam się do wspólnego zapuszczania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja z kolei bałam się czerwieni, i nie sądziłam że ma szanse ;)

      no to zaczyna nam się zbierać fajne towarzystwo :) obmyślę jak to spiąć do kupy, jakie zabiegi możemy wspólnie robić, i za parę dni zaczniemy :)

      Usuń
  14. Piękna czerwień, chociaż mi się najbardziej podobają granatowe jeansy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, też mam do tego zdobienia sentyment, mam nadzieję, że wkrótce pojawią się kolejne odsłony tegoż :D

      Usuń
  15. mimo że to mało wiosenny kolor, to czerń miyo jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo :) jako pierwsza wybrałaś czerń :)
      ja też jestem nią urzeczona, bo pierwszy raz widziałam czerń z błyskającą zielenią

      Usuń
  16. Biorę czerwień bo ja uwielbiam czerwień na pazurkach !!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się bardzo podoba ten fiolet :). Choć czerwone paznokcie po prostu uwielbiam. Piszę się na wspólne zapuszczanie i odbudowywanie :).
    Mnie się nie udało niestety spełnić ostatniego warunku Akcji Maliny :(. Wszystkie posty publikowałam regularnie, ale podsumowania po prostu nie mogłam zrobić wczoraj, bo już w piątek ostatni mani pisałam późno w nocy, a w sobotę z rana miałam wyjazd na cały weekend :(. Szkoda, ale zabawa i tak była bardzo fajna :). Dużo ciekawych paznokci widziałam podczas zabawy, ale Twoje są naprawdę wyjątkowe- ze względu nie tylko na piękny kształt i długość, ale też świetne pomysły na malowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie szarość z WIBO! :) Dołączam do akcji!

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo to się namalowałaś tych paznokci trochę ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się jeansy :) I szarość:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Krwisty zwycięzca śliczny jest, choć ja zakochałam się w macie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, komentowanie nie gryzie ;) ja też ;)

Bardzo lubię i cenię każde słowo od Was, Wasze komentarze są dla mnie motorkiem napędowym :)

Staram się też odpowiadać na Wasze wpisy, pytania, i odwiedzać moich czytelników.

4cholery@gmail.com

Cholera Naczelna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...